Rashladne izložbene vitrine i oprema za supermarkete Aries

    UPIT ZA PROIZVOD

    Vaš upit

    Odaberite o čemu se želite informirati


    Molimo označite cup.

    Upišite rezultat 63 − 61 =


    Nove tržišne realnosti i ponuda svega i svačega gdje god se okrenemo za cijene koje stalno moraju biti najniže od najnižih traži od delikatesa ili marketa nova rješenja.

    Pomno Vas slušamo,analiziramo i zajednički određujemo put koji mora voditi do cilja a cilj je postizanje realnog zadovoljstva kupca,kontinuitet vraćanja kupaca da pune košarice u Vašem marketu i podizanje rentabilnosti Vašeg poslovnog prostora.Bez obzira na relativno nižu kupovnu moć kod nas još uvijek ima prostora za nove pa čak i male promjene koje ako su dobro osmišljene rezultiraju pravim preokretom u Vašem poslovanju.Nije dovoljno kopirati sisteme drugih i gaziti već utabane staze jer na tom putu ono što je valjalo već je netko pokupio.Tržišni sistemi koji su sada kod nas u trendu kod mnogih delikatesa,marketa ili supermarketa su rješenja koja su već davno prije izmišljena u razvijenim EU zemljama a da bi tome dali odgovor nudimo Vam upravo takva iskustva koja su trenutno aktualna u razvijenim EU zemljama,iako fraza izgleda banalno međutim 30 godina u tom kontekstu i direktno iz izvora od kuda dolaze takve strategije i na izvornom jeziku odkuda dolaze nudimo rješenja koja mogu biti preokret u Vašem poslovanju.Naravno,sve to prilagođeno našim navikama i standardima.Ponekad se mnogi odlučuju na osmišljavanje poslovnog prostora,tipa marketa,unutarnog uređenje,odabiru opreme,boja i svjetla po sistemu ” uradi sam ” pa na kraju takvo rješenje može i funkcionirati iznenađujuće dobro a drugi se odluče prepustiti sve to raznoraznim stručnjacima pa možda upravo to rješenje ne funkcionira u praksi onako kako se je očekivalo,strogog pravila nema osim da veći “jede” manjeg.

    U toj situaciji gdje veći jede manjeg neovisno o kakvom se delikatesu, marketu ili supermarketu radi nudimo različitost,jedna riječ koja puno znači,svakako uspjeh ako se dobro i predano odradi.Različitost može biti samo mala u nekom segmentu ili radikalna za cijeli supermarket.

    Različitost a time i originalnost kao važan preduvjet za uspjeh može biti u novom izboru proizvoda ili korekcija cijena putem akcija,članskih kartica i slično ali moguće da to nije dovoljno za rentabilan posao.Važno je da Vi imate supermarket a ne on Vas.Pshihologija nas uči da često nažalost razmišljamo malo ili manje nego bi trebalo,ne posvetimo se problemu nego žurimo a prevelika žurba nikad nije dala dobre i kontinuirane rezultate.Zato je potrebno razmisliti dobro,informirati se dobro,razmisliti i o varijanti B i odlučiti. U kontekstu različitosti nudimo savjete,tehničke informacije,rješavanje Vašeg poslovnog prostora po sistemu know-how,strategiju,dizajn,idejna rješenja,3D realistična rješenja prostora i (ili “samo”) neiscrpne varijante opreme koja može biti s najpristupačnijim cijenama ili pak opremu višeg ili visokog ranga,sve ovisi o cilju kojeg želite postići,prilagodimo se svakoj situaciji koja može biti logična i nudimo rješenja s dušom.Upravo zato smo u praksi dokazali da prostori koje mi opremamo daju rezultate i kupce koji Vam se vraćaju sa zadovoljstvom.