Selected Offer in English

Selected Offer in English

+385 (0)51 603 001

Rashladne izložbene vitrine i oprema za supermarkete Aries

rashladnevitrinezasuhomesnateproizvodesirevemljecneproiz_002
rashladnevitrinezasuhomesnateproizvodesirevemljecneproiz_002
rashladnevitrinezasuhomesnateproizvodesirevemljecneproiz_003
rashladnevitrinezasuhomesnateproizvodesirevemljecneproiz_003

Nove tržišne realnosti i ponuda svega i svačega gdje god se okrenemo za cijene koje stalno moraju biti najniže od najnižih traži od delikatesa ili marketa nova rješenja.

Pomno Vas slušamo,analiziramo i zajednički određujemo put koji mora voditi do cilja a cilj je postizanje realnog zadovoljstva kupca,kontinuitet vraćanja kupaca da pune košarice u Vašem marketu i podizanje rentabilnosti Vašeg poslovnog prostora.Bez obzira na relativno nižu kupovnu moć kod nas još uvijek ima prostora za nove pa čak i male promjene koje ako su dobro osmišljene rezultiraju pravim preokretom u Vašem poslovanju.Nije dovoljno kopirati sisteme drugih i gaziti već utabane staze jer na tom putu ono što je valjalo već je netko pokupio.Tržišni sistemi koji su sada kod nas u trendu kod mnogih delikatesa,marketa ili supermarketa su rješenja koja su već davno prije izmišljena u razvijenim EU zemljama a da bi tome dali odgovor nudimo Vam upravo takva iskustva koja su trenutno aktualna u razvijenim EU zemljama,iako fraza izgleda banalno međutim 30 godina u tom kontekstu i direktno iz izvora od kuda dolaze takve strategije i na izvornom jeziku odkuda dolaze nudimo rješenja koja mogu biti preokret u Vašem poslovanju.Naravno,sve to prilagođeno našim navikama i standardima.Ponekad se mnogi odlučuju na osmišljavanje poslovnog prostora,tipa marketa,unutarnog uređenje,odabiru opreme,boja i svjetla po sistemu " uradi sam " pa na kraju takvo rješenje može i funkcionirati iznenađujuće dobro a drugi se odluče prepustiti sve to raznoraznim stručnjacima pa možda upravo to rješenje ne funkcionira u praksi onako kako se je očekivalo,strogog pravila nema osim da veći "jede" manjeg.

U toj situaciji gdje veći jede manjeg neovisno o kakvom se delikatesu, marketu ili supermarketu radi nudimo različitost,jedna riječ koja puno znači,svakako uspjeh ako se dobro i predano odradi.Različitost može biti samo mala u nekom segmentu ili radikalna za cijeli supermarket.

Različitost a time i originalnost kao važan preduvjet za uspjeh može biti u novom izboru proizvoda ili korekcija cijena putem akcija,članskih kartica i slično ali moguće da to nije dovoljno za rentabilan posao.Važno je da Vi imate supermarket a ne on Vas.Pshihologija nas uči da često nažalost razmišljamo malo ili manje nego bi trebalo,ne posvetimo se problemu nego žurimo a prevelika žurba nikad nije dala dobre i kontinuirane rezultate.Zato je potrebno razmisliti dobro,informirati se dobro,razmisliti i o varijanti B i odlučiti. U kontekstu različitosti nudimo savjete,tehničke informacije,rješavanje Vašeg poslovnog prostora po sistemu know-how,strategiju,dizajn,idejna rješenja,3D realistična rješenja prostora i (ili "samo") neiscrpne varijante opreme koja može biti s najpristupačnijim cijenama ili pak opremu višeg ili visokog ranga,sve ovisi o cilju kojeg želite postići,prilagodimo se svakoj situaciji koja može biti logična i nudimo rješenja s dušom.Upravo zato smo u praksi dokazali da prostori koje mi opremamo daju rezultate i kupce koji Vam se vraćaju sa zadovoljstvom.

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Read more
Functional
Tools used to give you more features when navigating on the website, this can include social sharing.
Joomla! Engagebox
Accept
Decline
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
_ga, _gid, _gat_XXX
Accept
Decline